آخرین اخبار
کد مطلب: 125338
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان لردگان خبرداد:
فراخوان هلال احمر شهرستان لردگان جهت کمک هاي مردم نوعدوست به زلزله زدگان کرمانشاه
تاریخ انتشار : 1396/08/24 09:51:14
نمایش : 1612
رئيس جمعيت هلال احمر لردگان گفت: مردم نوعدوست شهرستان لردگان براي کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه مي توانند کمک هاي نقدي و غير نقدي خود را واريز و اهدا کنند.
قربان مرادي،  رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: با توجه به بروز زمين لرزه در مناطق غربي کشور به خصوص استان کرمانشاه که منجر به جان باختن، مصدوم و بي سرپناه شدن تعداد زيادي از هموطنان شده است ، جمعيت هلال احمر اين شهرستان در راستاي اهداف و برنامه هاي بشر دوستانه خود، براي حمايت و همدردي با همنوعان و مردم آسيب ديده اين حادثه عظيم و دردناک، نسبت به برگزاري فراخوان جذب کمک هاي مردمي به صورت نقدي و غيرنقدي در شهرستان اقدام نمود.

مرادي بيان داشت: در مرحله اول کمک هاي جمعيت هلال احمر لردگان نزديک دو تن مواد غذايي روغن، قند و کنسرو به مناطق زلزله زده کرمانشاه منتقل شد.

وي، از همشهريان خواست کمک هاي نقدي و غيرنقدي خود را به غرفه ها و  چادر هاي کمک به زلزله زدگان در محل چهارراه هاي سطح شهر و درب ورودي مصلاي لردگان تحويل دهند .

 رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان لردگان در پايان تصريح کرد: ليست اقلام مورد نياز براي کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه را شامل ،پتوي سالم و تميز، لوازم گرمايشي، چادر، کنسرو ، خشکبار ، آب معدني، لوازم بهداشتي و داروهاي ضروري اعلام کرد که شهروندان مي توانند کمک ها را به جمعيت هلال احمر تحويل دهند.

انتهاي پيام / 630 ل

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس